sciolism

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت sciolism


سپاهان درب
مصرف یک ماهه برق مترو چقدر است
پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری ۹۶ منتشر شد
مصوبه جالب دولت درباره حل یک پرونده قضایی

۲۸۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بر اساس گفته سه منبع آگاه، تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا به دنبال مقابله به مثل با تحقیقات تحت رهبری رابرت مولر درباره ارتباط کارمندان و نزدیکان ترامپ با روسیه است.

جف سشنز، وزیر دادگستری آمریکا در واکنش به انتقادهای تند دونالد ترامپ گفت، عاشق شغلش است و قصد دارد به خدمت در این سمت ادامه دهد.

کام کوات کوچکترین مرکبات دنیا است، که مارمالاد آن بسیار خوشرنگ و خوشمزه است، در این ویدیو دستور تهیه مارمالاد کام کوات را ببینیم.

انیمیشن کوتاه «شاهد / Witness» به کارگردانی الکساندر برگر, کریس ایبووری و هوگو ریزون، روایت یک مرد آشفته است که در جستجوی قاتل اسرارآمیز با واقعیتی تکان دهنده مواجه می‌شود. این انیمیشن کوتاه را در «تابناک» تماشا می‌کنید.

بر اساس اعلام چند آژانس گردشگری آمریکایی، دولت این کشور قصد دارد سفر آمریکایی‌ها به کره شمالی را ممنوع کند.

در این ویدیو توانایی‌هایی آف‌رود خودرو ولوو وی90 کراس کانتری با وارد کردن آن در یک جاده ناهموار کوهستانی تست می‌شود تا ببینند واقعا حالت آف‌رود این خودرو چه میزان قابلیت عملی دارد.

چاقوی کوکری، یک چاقوی نپالی است که ساختی منحنی دارد و به طور سنتی ابزار و اسلحه مردم نپال بوده و حتی امروزی نیز هست. همچنین سلاح رسمی ارتش نپال و تفنگ‌داران سلطنتی گورخای ارتش بریتانیا است. کوکری اغلب در مراسم خانوادگی اهالی نپال مانند ازدواج نقش دارد.

دو معترض دیگر در جریان درگیری با نیروهای دولتی در ونزوئلا کشته شدند.

نیت بارگاتز از بی اعتمادی خود به علم می‌گوید همینطور سفرش به هندوراس و اینکه توصیه های ایمنی که به او شد چقدر عجیب بوده است. این استندآپ کمدی را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.

قرارداد نهایی تحویل تانک‌های تی ۹۰ ساخت روسیه به عراق امضا شد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/